Bijna op stage! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Daan Ottink - WaarBenJij.nu Bijna op stage! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Daan Ottink - WaarBenJij.nu

Bijna op stage!

Door: Daan Ottink

Blijf op de hoogte en volg Daan

20 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo allemaal,

Nog 2 dagen en dan vertrek ik, om Drijber in te ruilen voor Kaapstad.. Hoewel ik inmiddels wel zenuwachtig begin te worden, heb ik er ook heel veel zin in. Ik ken mijn groepsgenoten inmiddels al via de mail, dus ik hoef gelukkig niet helemaal alleen.

Op deze site zal ik zoveel mogelijk verslag doen van de gebeurtenissen in Kaapstad.

Ik kwam onderstaande tekst tegen, en deze vond ik toepasselijk om te delen:

Sometimes we have to be away from the people we love. But that doesn't mean we love them any less. Sometimes, it actually makes us love them even more.

  • 20 Augustus 2013 - 21:36

    José Besselink:

    Hoi Daan, ik heb je op mijn startpagina gezet, als ik je voor je vertrek niet meer zie: goede reis, en ik hoop dat het een geweldige ervaring voor je wordt. José en Fred.

  • 21 Augustus 2013 - 21:11

    Oma, Clemens En Anita:

    Hallo daan. Wij wensen jouw een goede reis toe. Veel plezier, succes met de studie/stage. Groeten van oma, clemens en anita

  • 26 Augustus 2013 - 18:43

    Lucie Arink En Fam.:

    Hi Daan,

    inmiddels en paar dagen in Z.Afrika, nog te vroeg om te zeggen hoe het je daar gaat waarschijnlijk?
    Ook al hebben we dat mondeling al gedaan, nog even hier: VEEL SUCCES EN EEN MOOIE TIJD DAAR!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Daan

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 610
Totaal aantal bezoekers 12637

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 24 Januari 2014

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: